Uhl forex


-:. , -. :,,. . ,,,,, dle 10.5 Forex Alla fallstudier RFIB arbetar i en mycket komplex miljö som kräver en sömlös och integrerad brokningslösning med multinationella möjligheter. RFIB behöver vattentäta system och processer för att uppfylla de strikta kraven på en starkt reglerad försäkringsmarknad. RFIB använder Brokasures funktionrika funktioner för att hantera hela sin grossistförsäkringsverksamhet, inklusive fordringar och policyadministration för försäkrings - och mäklartjänster. Brokasure erbjuder automatisering och hantering av invecklad end-to-processing av citat, policy, transaktioner och fordringar, ofta i flera valuta-miljöer. Att möjliggöra överensstämmelse Brokasure möjliggör för RFIB att ligga i framkant av försäkringsregler. Konfigurerbarhet RFIB har direkt ingång till Brokasure-förbättringar via Brokasure User Group. Proaktivt partnerskap Xubers kontinuerliga översynsprocess upprätthåller effektivitet och säkerställer leveransstandarder. Xuber har en djup förståelse för de utmaningar vi står inför och de lösningar vi behöver för att driva vår verksamhet, Mark Kinsella, chef för det, RFIB. Howden producerar manuellt, skriver ut och skickar ett stort antal klient uttalanden, vilket var en tidskrävande uppgift. Därför krävde ledningsgruppen också mer korrekt och aktuell rapportering. eStatements gör det möjligt för Howden att automatisera förberedelser och distribution av klientutlåtanden. SID Reporting Tool ger möjligheten för Howden att extrahera kritisk information från en central SQL-databas och producera skräddarsydd rapportering för sitt ledningsgrupp. Människor utan IT-teknisk bakgrund kan noggrant komma åt och tillhandahålla uppdaterad information vid behov. eStatements har gjort det möjligt för Howden att spara pengar på porto och brevpapper, samtidigt som man minskar teknikerens arbetsbelastning. Tryckknapp, realtidsdata, vilket ger förvaltningsgrupper en tydlig och korrekt statusuppdatering för att fatta beslut. Vi kan se att Xuber har åtagit sig att hålla sin produkt aktuell och relevant, vilket är viktigt för oss. Jackie Hobbs, Business Process Amp Systems Implementering Hantera, Howden. Som en framgångsrik försäkringsgivare med någon måttstock är en av de många utmaningar som skapas av organisk och förvärvad tillväxt förmågan att kostnadseffektivt hantera det associerade utåtförsäkringsprogrammet. Befintliga processer var knäckande och åtgärder krävdes för att hantera de komplexa data, rapporterings - och överensstämmelseproblem som detta skapade. GLOBAL XLPro med lösningsdesignstudie Oavsett var de befinner sig i världen har vi en sömlös bild av varje kund under hela deras livscykel med oss. Martin Garcia, VD på Now Health Som ett stort och växande företag behövde Hannover Re att få en exakt bild av sin portfölj och anta en mer formell och teknisk metod för hantering av data. En ny serie katastrofer runt om i världen har sett det dyraste året i försäkringsbranschens historia, och Hanover Re behövde standardisera sin strategi för risk - och dataanalys. Xuber Xposure använder en rad avancerade riskhanteringsmetoder, och gör det möjligt för försäkringsgivare och frivilliga försäkringsbolag att övervaka exponering och analysera risknivåer mot en rad levande, historiska och om naturliga och konstgjorda katastrofscenarier. Minskade dubbla poster gör arbetet mer effektivt. Förmåga att uppskatta potentiell förlust och att kunna jämföra med konkurrenter inom en mycket kort tidsram. Hanover Re-författare är mycket nöjda med det nya systemet och rapporterna det genererar, vilket möjliggör snabbt och välgrundat beslutsfattande. Detta har verkligen hjälpt vår portfölj framåt, vilket har en direkt inverkan på lönsamheten. Matthias Hausknecht, chefschef, företagsutveckling, Hannover Re Som en framgångsrik försäkringsgivare med någon målgrupp är en av de många utmaningar som skapas av organisk och förvärvad tillväxt förmågan att kostnadseffektivt hantera det associerade utåtförsäkringsprogrammet. Befintliga processer var knäckande och åtgärder krävdes för att hantera de komplexa data, rapporterings - och överensstämmelseproblem som detta skapade. GLOBAL XLPro med lösningsdesignstudie Vi är båda väldigt nöjda och imponerade över GLOBAL XLPros förmåga att fånga inhopningarna i vårt Outwards Reinsurance Program och ha gjort det, automatisera sin administration. Nick Hutton Penman, Chief Operating Officer i HCC International Generali - Anpassning till kraven på en alltmer komplicerad kundkrets CHALLENGES Generali tillhandahåller skräddarsydda försäkringslösningar på en komplex marknad med flera företagsprogram i flera länder. Företaget måste därför kunna anpassa sina tjänster och minska operativ risk genom att ta itu med den potentiella risken som ett åldrande system medför, med stöd av en minskande kompetensfördelning. Öka insynen genom att förbättra möjligheten att se vad som händer över hela verksamheten Kör ökad kontroll genom att öka möjligheten att hantera och styra verksamheten på ett effektivt sätt Ge insikt och noggrannhet genom att skapa en databas med affärsverktygen för att rapportera om Project Xcalibur konstruerades av ett antal komponenter, alla integrerade för att skapa en sammanhängande och modern teknologisk arkitektur. Huvudelementen är: Xuber för försäkringsgivare - Agencyport missionskritiska oskadade företagsekonomiska system Kunskapscenter - Dokumenthanteringssystem Business Objects XI - Reporting System Risk aggregering och riskmodelllösning Gränssnitt med SAP-bokföringspaket Generali har nu en missionskritisk teknik som ger organisationen ett utmärkt läge för att hantera trycket på dagens försäkringsmarknad. Tydlig synvinkel för viktig information med verktyg för att analysera och rapportera information. Det nya systemet ger enklare tillgång till information, automatisk bearbetning och matchning av policyer, risker och kontouppgifter. Xcalibur-projektet har skapat en adaptiv, smidig plattform för att svara på krav i tid. Rajeeva Aluwihare, Generali Storbritannien IT-chef, Generali AEGIS - Att realisera värdet av data för att driva bränsleföretags tillväxt UTFÖRINGAR AEGIS London använde en rapporteringsdatabas som hade utvecklats ad hoc under åren. Med tiden utvidgas, uppgraderar och lägger till systemet, har vissa data skett i sidled och ficklås uppstod, och det kom en punkt när AEGIS Londons förväntade framtida behov översteg lösningen. AEGIS behövde en lagerlösning som levererade rätt information vid behov. Agencyport OPEN Data Warehouse-lösningen var en anpassad datalagringsplattform som är utformad för att fungera tillsammans med de befintliga politiska administrationssystemen. Baserat på en out-of-the-box-produkt, anpassades den för att uppfylla AEGIS Londons nuvarande och framtida mål och att arbeta kring sina befintliga dataset. Företagsanvändare har nu tillgång till bättre kvalitetsdata, som tidigare hölls i olikartade system, vilket hjälper dem att dra nytta av handlingsbara insikter och fatta mer informerade beslut på kortare tid. Futureproof - datalagret är en flexibel grund som är utformad för att stödja AEGIS Londons företagstillväxt under de kommande tio åren. Rapporteringsdatabasen omstruktureras för att bättre identifiera affärsmöjligheter och hot. Dessutom AEGIS London verksamhet. En förenklad, validerad datakälla är avgörande för tillväxten av verksamheten. Nu när vi har OPEN Data Warehouse kan vi arbeta med förtroende för våra beslutsfattande och rapporteringsfunktioner. Anant Patel, IT-chef, AEGIS London Globala kommersiella fastighetsservice - Hantera BPM för att spara 5 miljoner Managed Business Processing Snabb tillväxt med en ökning av arbetsbelastningen befintliga FampA-processer som orsakar inkonsekvenser och skapar brutna manuella processer och förseningar i nyckelaktiviteter. Att få en helhetssyn av varje kund var nästan omöjlig. Process re-engineering och automation för leasingadministration och serviceavgifter inom finans och redovisning. Kostnadsreduktion - 5 miljoner över fem år Produktivitetsförbättringar - 32 förbättringar i processeffektivitet Överensstämmelse - 100 överensstämmer med kundernas krav på reglering och revision. Global Real Estate Services Company - Reducering av ekonomi och redovisning Verksamhetsprocesser Utmaningar Koordinering mellan flera olika platser orsakade en fördröjning i försäljningsutbetalningen och ersättning för anställda, vilket skulle faktureras tillbaka till kunderna. Försenad kundfakturering för återbetalningsbara resekostnader För många beröringspunkter för att ställa in nytt företag i befintliga redovisningssystem Brist på kontroll och ansvarsskyldighet över flera kontorskontor Operativa ineffektiviteter skapade genom fördröjd transaktionsbehandling Konsolidera end-to-end Finans - och redovisningsfunktioner i en enda gemensam tjänst modell utnyttjar vår fastighetsdomänkompetens. 40 minskning i F amp A driftskostnader Minskad fakturahanteringstid från fyra dagar till en dag 30 produktivitetsförbättring 30 förbättring av tidtabell för resor amp Expense (TampE) Globala råvaruhandeln - Accelerating trade settlement Mananaged Business Processing Flera olika platser med olika processer och tekniken orsakade en fördröjning i omsättningen av handel och bosättningar, vilket leder till: Dålig likviditetshantering Otillräckliga nivåer av rörelsekapital Forexförluster från marknadsfluktuationer Möjlighetstab som resultat av begränsad affärsinsikt. Nya förvärv resulterade också i olika och ineffektiva affärsprocesser. Konsolidera bearbetningen av affärer till en gemensam tjänstemodell som utnyttjar Xchangings handelsdomänkompetens. Minskade handelshinder sparar miljoner dollar Snabbare uppgörelse: Business kritisk 4 timmar. Normal 6 till 8 timmar 75 Förbättringar i bankavstämningar 40 Minskning i driftskostnad. Minskade fel och sänkt kostnaden för undantagshantering Ökade STP-priser och proaktivt hanterat arbetsflöde Fången i realtid, övergripande syn på kritisk affärsverksamhet. Visad överensstämmelse med regelverkskrav och förmåga att reagera snabbt och effektivt på att utveckla marknadens behov. Global Healthcare Leverantör - Uppnå effektivitets - och produktivitetshanterade affärsprocesser För att hjälpa tillkommande sjukvårdsprodukter klienten sänker sina finansiella och redovisningskostnader genom att förena leverantörsskulder och fordringar. Det pappersbaserade arkiveringssystemet var beroende av manuell ingång och kunde inte hantera de ökade volymerna. Som ett resultat av detta uppstod kunden stora kostnader i samband med denna icke-kärnverksamhet. 1 CORE, Xchangings proprietär arbetsflödeshantering (WFM) - verktyg automatiserad en typisk offshore-inställning 2 CORE ersatte den pappersbaserade versionen 3 Alla mottagna fakturor överfördes till WFM-databasen och genomgick en noggrann och väldefinierad process för att hantera instanser av saknade pappersarbete eller felaktigt manuell ingripande 4 Xchanging hanterar 22 processer i slutet av processen på kundens vägnar 5 Implementerade Six Sigma-projekt och Kaizen-förbättringar för att fortsätta leverera effektivitetsvinster utöver de tidiga fördelarna med offshoring I den första processen, som helt hanteras av Xchanging AP-fakturahantering, Vi har hjälpt kunden och inser fördelarna, inklusive: 1 Betydande kostnadsbesparingar på ungefär 216 000 US-dollar per år 2 Kostnadsfakturabesparing från US 4 till US 1,86 3 Produktivitetsvinster av 116 4 Övergång från en icke-standardiserad operation till en automatiserad process med Definierade tidslinjer Administrerade affärsprocesser För att hjälpa kunden att inrätta ett Trade Processing Center i Malaysia, för att centr Alise bearbetningen av vissa export LC, för sina enheter utanför Tyskland. Målet var att få en högre marknadsandel genom att minska processkostnaderna och uppnå stordriftsfördelar. 1 Att ställa in en kontorsmiljö som är redo att använda, fullt underhålls, hanteras och hanteras av Xchanging 2 Att upprätta ett operativt fotavtryck i Malaysia vilket gör det möjligt för kunden att fokusera på att uppnå strategiska affärsresultat 1 Minimera investeringar i den inledande konfigurationen 2 Gain kostnadskontroll med ett fast pris på tjänster från Xchanging 3 Uppnå optimalt utnyttjande av tillgänglig skicklig lokal talang, till lägre kostnader Utbildningsministeriet, Malaysia - världens första rikstäckande molnbaserade inlärningsplattform Driven av önskan att bättre utrusta Malaysias barn med kunskapen att trivas under det 21: a århundradet, genomförde undervisningsministeriet Malaysia en omfattande granskning av sitt utbildningssystem under 2011, vilket resulterade i en ny vision för 2020 som skulle omvandla Malaysias lärmiljö. För att förena lärare, föräldrar och elever inom ett community av online-elever och realtidsinnehåll, samlade Xchanging tillsammans och hanterade utvalda strategiska partners för att skapa världens första rikstäckande molnbaserade inlärningsplattform över 4G, som förbinder 5,5 miljoner studenter, 10 000 skolor, 500 000 lärare och 4,5 miljoner föräldrar. Det framgångsrika genomförandet har katapulterat Malaysia till framkant av nästa generations lärande, vilket gör det möjligt att bli världens första land för att ansluta alla sina skolor genom en enda inlärningsplattform. Studenterna kan nu: 1 Få tillgång till ett bredare utbud av innehåll som är mer relevant, engagerande och interaktiv 2 Lära sig i sin takt, från vilken plats som helst Lärare och chefer kan: 1 Få tillgång till både nationella och internationella läromedelar och samhällen för att hjälpa dem att förbättra sin praxis 2 Realisera kostnader och tidsbesparingar genom den molnbaserade leverans av innehåll, ersätter det ursprungliga behovet av tjänster och uppdaterar servrar på alla 10 000 skolor Vi valde Xchanging för sina robusta globala hanterade nätverkstjänster och förmåga att leverera anslutningen, säkerheten, tillförlitligheten och de funktioner som var nödvändiga för inlärningsmiljöer. Biträdande ministern för utbildning, Malaysia Xchanging-partners med YTL Communications för att sänka räkningen generationscykeln till 1 timme från 45 timmar YTL-kommunikation syftar till att vara en av de viktigaste aktörerna som erbjuder 4G-nätverk inom utbildnings vertikalt i Malaysia. De letade efter en partner som kunde ta med bordet en IT-infrastruktur och expertis för att YTL skulle kunna konkurrera effektivt genom att ta över hela erbjudandet till en högre nivå, vilket möjliggör bättre service till sina kunder. Xchanging har samarbetat med YTL för att utveckla och leverera förbättrat mobilt internet och molnbaserade webbhotell i Malaysia. Partnerskapet kombinerar Xchangings-teknik, leveransexpertise och internationell domänkunskap, med YTL-kommunikations prisbelönt 4G-nätverk och marknadslängd för att leverera nästa generation, missionskritiska molnlösningar och plattformar. Vi erbjuder följande nyckeltjänster till YTL: 01 Xchanging stöder YTLs företagsförsäljning genom att erbjuda unika lösningar för små och medelstora företag (företagsfrågor), företagsföretagens marknader och regeringar 02 Våra experter hanterar ett tvärspektrum av operativa och implementeringstjänster som omfattar kapacitetsplanering och arkitektur, säkerställande av BCP (Business Continuing Planning) DR (Data Recovery) planering och hantering, mobilappar, funktionell, testning, regression, belastning och testautomation, etc. 03 Xchanging skapade en process som gör det möjligt för hela kunden ombord när systemen misslyckas. Dessutom stöder vi YTL i livförsäljningsprocessen för kanalförsäljning och i backstödsstöd för HR, flaggskeppsbutiker och kapitalförvaltning, webbplats - och kampanjhantering och digital marknadsföring. 1 Varaktighet för billagen generationscykel minskad till en timme från 45 timmar som tidigare tagits 2 Bill publiceringstid också fördjupad 3-4 veckor till samma dag 3 Kostnaden för räkningen minskad med 7,5 4 Förbättrad användaråtkomst av webbportalen resulterar i förbättrad kundnöjdhet. Inloggningstiden har minskats från mer än 35 sekunder till mindre än 5 sekunder och sidnavigeringstiden minskat från mer än 45 sekunder till 5-15 sekunder Isle of Wight Council - Levererar pålitlighet på tjänsten över Isle of Wight Rådens befintliga LAN krävs uppgradering när ett nytt elektroniskt dokumenthanteringssystem för hela rådet krävdes för att effektivisera verksamheten. Stödja användare över hela ön behövde rådet ett pålitligt, högpresterande och flexibelt nätverk med 99,999 procent tillgänglighet och höga servicenivåer över hela nätet. Extreme Networks Modular Black Diamond-kärnchassisomkopplare för avancerade skalbarhet, resiliency och säkerhetsfunktioner, med staplingsbara toppmötets fastkonfigurationsomkopplare som levererar högpresterande multilags Ethernet-växling till nätverkskanten. Citrix thin client-miljö för 450 användare som befinner sig över hela ön, för att leverera SWIFT, en särskild socialvårdsprogram. Nollstanntid: Om ett problem uppstår, övergår övervakningskontrollen till en backupmodul utan att någon trafik släpps. Framtida bevis: Ett högpresterande, skalbart och flexibelt kärnnätverk för att möta framtida behov i rådets användarbas. Lägre TCO: Utmärkt avkastning på rådets investeringar jämfört med andra produkter på marknaden. Data Integrations responsiva, kundfokuserade tillvägagångssätt gör företaget enkelt att göra affärer med. Weve gynnades mycket av deras expertnätverksdesign, professionell projektledning och enstaka kontaktpunkter. - Roger Brown, ICT Operations Manager, Isle of Wight-rådet London South Bank University (LSBU) - Differentiering genom IT London South Bank University (LSBU) - Differentiering genom IT-möte Studiekrav på IT-tjänster är en viktig punkt för differentiering inom HE-sektorn . Med 23.500 studenter som tog egna enheter och krävde tillgång till bandbreddssyrade applikationer, var LSBUs gamla nätverk under pres från perspektivet prestanda och säkerhet. LSBU behövde också ett nätverk som skulle stödja Unified Communications i framtiden. Att tillgodose studentens krav på IT-tjänster är en viktig punkt för differentiering inom HE-sektorn. Med 23.500 studenter som tog egna enheter och krävde tillgång till bandbreddssyrade applikationer, var LSBUs gamla nätverk under pres från perspektivet prestanda och säkerhet. LSBU behövde också ett nätverk som skulle stödja Unified Communications i framtiden. 7000 portnätverk över 14 byggnader konstruerade med en fjädrande kärna baserad på Extreme Networks BlackDiamond-kärnströmbrytare delade över två datacenter. SuperJANET-anslutning säkrad med Juniper ISG-brandväggar och Fortinet multi-vector anti-virus gateways. ForeScout CounterACT används för att säkerställa att studentens säkerhetspolicy följs. 24x7 nätverksövervakning och Data Integration Engineer inbäddad på plats Känslig tid: Uppgradering av infrastrukturen genomförd under stramt fönster på LSBUs sommaravbrott. Säker: SSL VPN gör det möjligt för personal och studenter att arbeta på distans, alla kör den senaste antivirusprogrammet, med någon ovanlig nätverksaktivitet i karantän. Operativ effektivitet. LSBU IT löper med 12 färre IT-personal än sina konkurrenter och kostar 1,5m mindre. Levererade nu våra elever i första klassens IT-tjänster och kan förbättra lärandet och vår förmåga att lära dem genom vår IT. - Wojtek Adamek, direktör för IKT, London South Bank University Nyckeln till att leverera höga krav på patientvård, Frontline NHS-personal arbetar ofta långa och oskadliga timmar i en stressig miljö. Med operativa kostnader för att stödja fjärråtkomst eskalerande behövde UHL kostnadseffektiva, säkra och flexibla arbetsmöjligheter för personal, med minimal uppställning och support. Samarbete med leverantörer, partners och andra tredje parter var också ett krav. SSL VPN-lösning som består av två Juniper SA-serieapparater i ett hög tillgänglighetspar. Vrid PINsafe SMS-token-mindre tvåfaktorautentisering. Fortinet Fortigate EAL4 godkänd brandvägg. Symantec Sygate on Demand Protection (SODP). Tvåfaktorsautentisering via SMS-baserat system för att spara kostnad. Lätt att använda: Minskad börda för fjärråtkomstsupport för UHL IT-helpdesk genom intuitivt användargränssnitt. Samarbete: Internationella leverantörer av kliniska tillämpningar använder SSL PN för att ge UHL stöd. Minskad kostnad: Över 30k per år sparad på fjärråtkomst. Säkra: Kontrollerad åtkomst även på användarnas egna enheter. Huvudfördelen har minskat kostnaderna vid en tidpunkt då förvaltningen försöker minska intäkterna. Den andra stora fördelen har varit bättre säkerhet. - David Rose, IMampT Teknisk Arkitekt, UHL Nasdaq BWise - Långtstående partnerskap med outsourcat stöd ger belöningar Att leverera innovativa och hållbara lösningar inom den komplexa GRC-miljön. För att stärka företagets fotavtryck i APAC - och MEA-regionerna och bortom, som en del av ambitiösa expansionsplaner. Xchanging levererar heltid BWise Certified Implementation Consultants (BCIC) Xchanging BWise-supportgruppen ansvarar för att tillhandahålla problemlösning och applikationsstöd på grundnivå för BWise-kunder. Programhanteringstjänster. Ökad operativ effektivitet och fokus på kärnverksamhetskompetenser genom outsourcing. Kostnadsbesparingar genom outsourcing resulterar i konkurrenskraftig prissättning för att vinna viktiga kontrakt. Noll nedetid genom delad leveransmodell. Xchanging demonstrerade utmärkt kunskap, motivation och beslutsamhet. - Rob van Straten, globalt försäljnings - och leveranschef på BWiseRoyal Dutch Shell (RDSB) pund10-ränta för brittiska och internationella affärer pound5 Frequent Trader Rate 100 rabatt på alla inkomster och provisioner vi får på dina pengar Byt till oss nu (ta reda på varför) Öppna ett Spread BettingCFDFX-konto Konkurrenskraftig prissättning och snäva spridningar Tillgängliga på webben, skrivbordet och mobilen Avancerade verktyg och ett-till-ett-stöd Byt till oss nu (ta reda på varför) Öppna ett gratis forskningskonto Skapa en portföljvaktlista Prenumerera på nyheter och prisvarningar Delta i våra aktiva diskussionsforum

Comments