Moving genomsnittet fördelar


Flygledare Flygtrafiktjänstemän samordnar flygtrafikens rörelse för att säkerställa att flygplanet ligger i avstånd från varandra. Flygtrafiktjänstemän arbetar i kontrolltorn, tillvägagångssätt för kontrollanordningar eller resvägscentraler. Deras arbete kan vara stressigt eftersom total koncentration krävs hela tiden. Natt, helg och roterande skift är vanliga. En potentiell flygledare måste vara en us-medborgare. Dessutom måste sökanden ha en kandidatexamen eller arbetserfarenhet eller en kombination av utbildning och erfarenhet på totalt 3 år. Det finns medicinska och bakgrundskontroller att passera, tillsammans med tentor och en kurs på Federal Aviation Administration (FAA) akademin. Medianårslön för flygledare var 122 950 i maj 2015. Sysselsättningen hos flygtrafiktjänstemän förväntas minska med 9 procent från 2014 till 2024. De flesta sysselsättningsmöjligheterna kommer att härröra från behovet av att ersätta arbetstagare som går i pension eller lämnar yrket. Utforska resurser för sysselsättning och löner per stat och område för flygledare. Jämför jobbtjänster, utbildning, jobbtillväxt och lön av flygledare med liknande yrken. Läs mer om flygledare genom att besöka ytterligare resurser, inklusive ONET, en källa om viktiga egenskaper hos arbetare och yrken. Vilka flygtrafiktjänstemän gör om detta avsnitt Flygledare tillåter ändringar i flygvägen. Flygtrafiktjänstemän samordnar flygtrafikens rörelse, för att säkerställa att flygplanet håller sig trygga avstånd från varandra. Flygledare gör vanligtvis följande: Utfärda landnings - och startinstruktioner till piloter Övervaka och styra flygplanets rörelse på marken och i luften, med hjälp av radar, datorer eller visuella referenser. Kontrollera all marktrafik på flygplatser, inklusive bagagefordon och flygplats arbetstagare Hantera kommunikationer genom att överföra kontrollen av avgående flygningar till andra trafikstyrningscentraler och acceptera kontrollen över ankomna flygningar. Ge information till piloter, t. ex. väderuppdateringar, landningsbanor och annan viktig information. trafikkontrollers primära oro är säkerhet, men de måste också styra flygplan effektivt för att minimera förseningar. De hanterar flygflödet in i och ut ur flygluftsutrymmet, styra piloter under start och landning och övervaka flygplan när de reser genom skyn. Kontrollanter hanterar vanligtvis flera flygplan samtidigt och måste göra snabba beslut för att säkerställa flygplanets säkerhet. Till exempel kan en kontrollant styra ett flygplan på landningsmetoden samtidigt som det tillhandahåller ett annat flygplan med väderinformation. Följande är exempel på typer av flygledare: Tower controllers styr rörelsen av fordon på landningsbanor och taxibilar. De kontrollerar flygplan, ger piloter utrymme för start eller landning, och styr rörligheten för flygplan och annan trafik på landningsbanor och i andra delar av flygplatsen. De flesta arbetar från kontrolltorn och tittar på den trafik de kontrollerar. Tillvägagångs - och avgångsstyrare säkerställer att flygplan som reser inom ett flygplatser luftrum upprätthåller minsta separation för säkerhet. De ger utrymme för att komma in i kontrollerat luftrum och lämna kontroll över flygplan till vägledare. De använder radarutrustning för att övervaka flygvägar och arbeta i byggnader som kallas Terminal Radar Approach Control Centers (TRACON). De ger också information till piloter, till exempel väderförhållanden och andra kritiska meddelanden. Envägsstyrare övervakar flygplan när de lämnar ett flygplatser luftrum. De arbetar på flygledningskontrollcentra i hela landet, som vanligen inte finns på flygplatser. Varje centrum har tilldelats ett luftrum baserat på geografi och höjd i området där den ligger. När ett flygplan närmar sig och flyger genom ett centrerat luftrum, styr vägledare flygplanet längs dess rutt. De kan anpassa flygplanets flygväg för att undvika kollisioner och för säkerhet i allmänhet. När ett flygplan går längs sin väg, räcker vägledare till planet till nästa centrum, tillvägagångssätt eller torn längs banan, efter behov. Envägsregulatorer ägnar särskild uppmärksamhet åt flygplan när de sänker sig och närmar sig det livligare luftrummet runt en flygplats. De vänder flygplanet till flygplatserna närma sig kontrollanter när flygplanet är cirka 20-50 mil från flygplatsen. Vissa flygledare arbetar på Air Traffic Control Systems Command Center. Dessa kontrollörer övervakar trafikmönstren inom hela det nationella luftrummet. När de hittar en flaskhals ger de instruktioner till andra kontroller, vilket hjälper till att förhindra trafikstockningar. Deras mål är att hålla trafiknivåer hanterbara för flygplatsen och för vägledare. Arbetsmiljö Om den här sektionen Flygledare arbetar snabbt samtidigt som total koncentration upprätthålls. Flygledare hade cirka 24 500 arbetstillfällen år 2014. Majoriteten av kontrollanterna arbetade för Federal Aviation Administration (FAA). Flygtrafiktjänstemän arbetar i kontrolltorn, tillvägagångssätt för kontrollenhet eller avvägscentrum. Många torn - och approachdeparture controllers arbetar nära stora flygplatser. Envägsregulatorer arbetar i säkra kontorsbyggnader belägna över hela landet, som vanligen inte finns i flygplatser. Approachdeparture controllers arbetar ofta i semidarkrum. De flygplan de kontrollerar visas som ljuspunkter som rör sig över sina radarskärmar, och ett väl upplyst rum skulle göra det svårt att se skärmen ordentligt. Controllers måste arbeta snabbt och effektivt samtidigt som koncentrationen bibehålls. Den mentala stressen att vara ansvarig för säkerheten för flygplan och deras passagerare kan beskattas. Som en följd av detta tenderar cheferna att gå i pension tidigare än de flesta arbetare. De med 20 års erfarenhet är berättigade att gå i pension vid 50 års ålder, medan de med 25 års tjänst kan gå i pension tidigare än det. Kontrollörer måste gå i pension vid 56 års ålder. Arbetsplaner De flesta flygledare arbetar heltid och vissa arbetar ytterligare timmar. Controllers kan rotera växlingar mellan dag, kväll och natt, eftersom större kontrollanläggningar arbetar kontinuerligt. Kontrollörer arbetar också helg - och semesterskift. Mindre upptagna flygplatser kan ha torn som inte fungerar 24 timmar. Kontrollörer på dessa flygplatser har mer vanliga arbetsscheman. Så här blir du en flygtrafikkontrollant Om den här sektionen Flygledare arbetar ofta i halvmåliga rum. För att bli flygkontrollant måste en sökande vara en amerikansk medborgare Har en kandidatexamen eller arbetslivserfarenhet eller en kombination av utbildning och erfarenhet på totalt 3 år. Passa medicinska och bakgrundskontroller. Uppnå kvalificeringspoäng på Federal Aviation Administration (FAA) Förberedelsestest, som innehåller en biografisk bedömning Passera standardflygplanet (AT-SAT) Avsluta en utbildning på FAA-akademin (och starta den innan den fyller 31 år) AT-SAT är en 8-timmars dator baserad examen. Några av de testade egenskaperna inkluderar aritmetik, prioritering, planering, tolerans för hög intensitet, beslutsfattande, visualisering, problemlösning och rörelsedetektering. Controllers måste också genomgå en fysisk tentamen varje år och en jobbprestationstest två gånger per år. Dessutom måste de passera periodiska läkemedelsscreeningar. FAA fastställer riktlinjer för skolor som erbjuder ett program kallat Air Traffic Collegiate Training Initiative, eller AT-CTI-programmet. AT-CTI-skolor erbjuder 2- eller 4-åriga grader som är utformade för att förbereda studenterna för en karriär inom flygkontroll. Läroplanen är inte standardiserad, men kurser är inriktade på ämnen som är grundläggande för luftfarten. Ämnen är luftväder, luftrum, clearances, läsningskartor, federala föreskrifter och relaterade ämnen. Den biografiska bedömningen är också känd som ett biodata-test, en personlighetstest som tittar på kandidatens svarmönster för att avgöra om personen passar bra för ytterligare flygutbildning. Mer information finns på PPM-sidan (Office of Personnel Management) om biodata-test. Sökande som passerar både AT-SAT och den biografiska bedömningen är berättigade att anmäla sig till en intensiv kurs på FAA-akademin. Flygledare kan också ansöka om positioner genom lediga meddelanden till allmänheten när sådana meddelanden är tillgängliga. Meddelandena tillåter de som inte har någon speciell erfarenhet eller utbildning att ansöka om att bli flygtrafiktjänstemän. Dessa sökande måste generellt ha fullgjort en 4-årig examen, ha motsvarande sekventiell arbetslivserfarenhet eller ha någon kombination av de två. För att förbättra sina chanser att klara provet bör sökande från allmänheten försöka utbilda sig i enlighet med AT-CTI och AT-SAT-standarderna. Arbetslivserfarenhet i en närstående yrke Sökande med enbart högskoleutbildning måste ha år av fortlöpande arbetslivserfarenhet eller en kombination av erfarenhet och utbildning. Arbetslivserfarenhet omfattar arbete som en kommersiell pilot, navigatör eller flygleverantör. Annan arbetslivserfarenhet som kräver kunskap om luftfartsfrågor, till exempel väder - och flygbestämmelser, kan vara acceptabelt. Kandidater med tidigare erfarenhet av flygtrafikstyrning är automatiskt berättigade att ansöka om flygtrafikledare positioner. De behöver inte ta FAA-förberedelsestestet. Det kan finnas specifika jobbposter för dem som redan har erfarenhet av att arbeta som flygtrafikledare, till exempel genom militären. De flesta nyanställda flygledare utbildas på FAA Academy, som ligger i Oklahoma City, Oklahoma. Längden på träningen varierar med positionen och sökandens bakgrund. Sökande måste anställas senast 31 års födelsedag. Efter examen från akademin tilldelas praktikanter till en flygtrafiktjänst som utvecklingsledare. tills de fyller alla krav på att bli certifierad flygledare. Utvecklingsledare startar sin karriär genom att leverera piloter med grundläggande flygdata och flygplatsinformation. De går sedan fram till positioner i kontrollrummet som har mer ansvar. Eftersom utvecklingscheferna mäter olika uppgifter, tjänar de ökningar av löne och förskott i sin träning. De med tidigare kontroller erfarenhet kan ta mindre tid att bli fullt certifierad. Trainees som misslyckas med att slutföra akademin eller deras utbildning på jobbet inom en viss tid avvisas vanligtvis. Det finns möjligheter för en regulatör att byta från en färdväg till en flygplatsposition, även om överföringen kräver ytterligare akademisk utbildning. Inom båda dessa kategorier kan controllers överföra till jobb på olika platser eller avancera till tillsynsställningar. Licenser, certifieringar och registreringar Alla flygtrafiktjänstemän måste inneha ett Air Traffic Control Tower Operator Certificate eller vara lämpligt kvalificerade och övervakade enligt avsnitt 14 i Code of Federal Regulations, del 65. De måste vara minst 18 år och flytande på engelska, och de måste uppfylla alla kunskaper och färdighetskrav. Viktiga egenskaper Kommunikationsförmåga. Flygledare måste kunna ge tydliga, korta instruktioner, lyssna noggrant på pilotsförfrågningar och svara genom att tala tydligt. Koncentrationsförmåga. Controllers måste kunna koncentrera sig i ett rum där flera samtal inträffar samtidigt. Till exempel, i ett stort flygplatstorn kan flera kontrollanter prata med flera piloter samtidigt. Beslutsfattande färdigheter. Kontrollörer måste fatta snabba beslut. Till exempel, när en pilot begär en höjdbyte eller kurs för att undvika dåligt väder, måste regulatorn reagera snabbt så att planet kan fungera säkert. Matematik färdigheter. Kontrollanter måste kunna göra aritmetik exakt och snabbt. De behöver ofta beräkna hastigheter, tider och avstånd, och de rekommenderar rubrik och höjdändringar. Organisationsförmåga. Controllers måste kunna samordna åtgärderna för flera flygningar. Kontrollörer måste kunna prioritera uppgifter, eftersom de kan behöva vägleda flera piloter samtidigt. Problemlösningsförmåga. Kontrollörer måste kunna förstå komplexa situationer, såsom effekten av att ändra vädermönster på en flygplan. Kontrollanter måste kunna granska viktig information och tillhandahålla piloter med lämpliga lösningar. Obs! Alla yrken omfattar alla yrken i amerikanska ekonomin. Källa: USA: s arbetsstatistikstatistik, sysselsättningsstatistik Den medianårliga lönen för flygtrafiktjänstemän var 122 950 i maj 2015. Medianlönen är lönen där hälften av arbetarna i ett yrke tjänat mer än det beloppet och hälften tjänat mindre. Den lägsta 10 procent tjänade mindre än 66.780, och den högsta 10 procent tjänade mer än 172.590. Lönerna för utvecklingsstyrare ökar när de slutför varje ny träningsfas. Enligt FAA varierar startlönen för mer avancerade kontrollanter som har avslutat utbildning på arbetsplatsen med platsen för anläggningen, flygvägarnas komplexitet och andra faktorer. En fullständig förklaring av nuvarande startlön finns på FAA Aviation Careers Page. De flesta flygledare arbetar heltid, och vissa arbetar ytterligare timmar. Controllers kan rotera växlingar mellan dag, kväll och natt, eftersom större kontrollanläggningar arbetar kontinuerligt. Kontrollörer arbetar också helg - och semesterskift. Mindre upptagna flygplatser kan ha torn som inte fungerar 24 timmar. Kontrollörer på dessa flygplatser har mer vanliga arbetsscheman. Unionens medlemskap Jämfört med arbetstagare i alla yrken hade flygtrafiktjänstemän en högre andel arbetare som tillhörde en facklig organisation 2014. Obs! Alla yrken omfattar alla yrken i amerikanska ekonomin. Källa: US Bureau of Labor Statistics, Employment Projections-programmet Sysselsättningen av flygledare förväntas minska med 9 procent från 2014 till 2024. De flesta sysselsättningsmöjligheterna kommer att härröra från behovet av att ersätta arbetstagare som går i pension. Flygtrafiken kommer sannolikt att öka, och det kommer att finnas sysselsättningsmöjligheter eftersom Federal Aviation Administration (FAA) kommer att behöva byta ut pensionärer. På lång sikt förväntas det satellitbaserade systemet NextGen tillåta enskilda kontrollanter att hantera mer flygtrafik. Jobbutsikter Jobbmöjligheter är bäst för personer med tidigare erfarenhet och de som är i början av tjugoårsåldern och kan klara FAAs biodata-test. Konkurrensen för flygtrafiktjänsten förväntas bli mycket stark, med många söker ett relativt litet antal jobb. De som är villiga att leva någonstans i landet kommer att ha en fördel. Uppgifter om sysselsättningsprognos för flygledare, 2014-24 Områdesdata Om denna sektion Sysselsättningsstatistik (OES) Programmet för sysselsättningsstatistik (OES) ger årliga arbetskrafts - och löneuppskattningar för över 800 yrken. Dessa uppskattningar är tillgängliga för nationen som helhet, för enskilda stater och för storstäder och storstäder. Länken nedan kommer till OES-datakartor för sysselsättning och löner per stat och område. Prognoser Centrala sysselsättningsprognoser utvecklas för alla stater genom arbetsmarknadsinformation (LMI) eller enskilda statskontor för sysselsättningsprojekt. Alla statliga prognosdata finns tillgängliga på projektionscentralen. Informationen på denna sida möjliggör jämförbar sysselsättningstillväxt för ett yrke jämfört med stater eller jämförs i ett tillstånd. Dessutom kan stater producera prognoser för områden där det finns länkar till varje statersquos webbplats där dessa data kan hämtas. Career InfoNet Americarsquos Career InfoNet innehåller hundratals yrkesprofiler med data som finns tillgängliga på statligt och tunnelbana. Det finns länkar i menyn till vänster för att jämföra yrkesverksamhet med statliga och arbetslöner genom lokalt område eller tunnelbana. Det finns också ett löninformationsverktyg för att söka löner via postnummer. En test för att hitta den bästa rörliga genomsnittliga säljstrategin av Dr. Winton Felt För att utveckla eller förfina våra handelssystem och algoritmer utför våra handlare ofta experiment, test, optimeringar, och så vidare. Vi har testat flera försäljningsstrategier och delar nu några av dessa resultat. R. Donchian, populariserade systemet där en försäljning inträffar om 5-dagars glidande medelvärde passerar under 20-dagars glidande medelvärde. R. C. Allen populariserade systemet där en försäljning inträffar om 9-dagars glidande medelvärde passerar under 18-dagars glidande medelvärde. Vissa näringsidkare känner att de ger mindre av de vinster de uppnår om de använder ett kortare långtgående genomsnitt. Dessa människor föredrar att sälja om 5-dagars glidande medelvärde passerar under 10-dagars glidande medelvärde. Traders har använt variationer på dessa idéer (vissa utnämner fördelarna med en variation och andra utnyttjar fördelarna med en annan). En näringsidkare berättade för korsningen av 7-dagars och 13-dagars exponentiella glidande medelvärden. Eftersom det här systemet verkade ha vissa fördelar, ingick det i testen för jämförelseändamål. De strategier som omfattas av denna speciella serie av tester omfattade alla dubbla system där det kortare glidande medlet var mellan 4 dagar och 50 dagar och det längre glidande medlet var mellan det korta glidande medeltalet i längden och 200 dagar. Här rapporterar vi om några av de mest populära systemen och om variationer av dessa system. Sälj om stockrsquos enkla 9-dagars glidande medelvärde passerar under sitt enkla 18-dagars glidande medelvärde, Sälj om stockrsquos enkla 10-dagars glidande medelvärde passerar under det enkla 18-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkelt 10-dagars glidande medelvärde korsar under sitt enkla 19-dagars glidande medel, Sälj om stockrsquos enkla 9-dagars glidande medelvärde korsar under det enkla 19-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkla 9-dagars glidande medelvärde passerar under det enkla 20-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkla 10-dagars glidande medelvärde passerar under sitt enkla 20-dagars glidande medelvärde, Sälj om stockrsquos enkla 4-dagars glidande medelvärde passerar under sitt enkla 18-dagars glidande medelvärde, Sälj om stockrsquos enkelt 5-dagars glidande medelvärde korsar under det enkla 18-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkla 4-dagars glidande medelvärde korsar under det enkla 20-dagars glidande medlet, Sälj om stockrsquos enkla 5-dagars glidande medelvärde korsar sin enkla 20-dagars glidande medelvärde e, Sälj om stockrsquos enkla 5-dagars glidande medelvärde passerar under sitt enkla 9-dagars glidande medel, Sälj om stockrsquos enkla 4-dagars glidande medelvärde passerar under det enkla 9-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkla 4-dagars Flytta genomsnittliga kors under det enkla 10-dagars glidande genomsnittet, Sälj om stockrsquos enkla 5-dagars glidande medelvärde passerar under det enkla 10-dagars glidande medlet, Sälj om stockrsquos exponentiella 7-dagars glidande medelvärde passerar under dess exponentiella 13-dagars rörelse genomsnitt, Sälj om stockrsquos exponentiella 7-dagars glidande medelvärde passerar under dess exponentiella 14-dagars glidande medelvärde. Vi ville undvika quotcurve-fitting. quot Det vill säga vi ville testa dessa strategier över ett brett sortiment av aktier som representerar en mängd branscher och marknadssektorer. Vi ville också testa om en mängd olika marknadsförhållanden. Därför testade vi strategierna på var och en av cirka 3000 aktier under en period på cirka 9 år (eller under den period då börsen handlas om den handlas under mindre än 9 år), factoring i provisioner men inte quotslippage. quot Slippresultat när Försäljningsordern är för 30 men priset där försäljningen utförs är 29.99. I detta fall skulle slippningen vara en öre en andel. Samma quotbuyquotstrategi användes konsekvent för varje test. Den enda variabeln var regeln för försäljning. För varje strategi uppgick vi avkastningen på alla aktier. Vi utförde totalt 47.312 tester. Tanken bakom detta experiment var att ta reda på vilka av dessa försäljningsdiscipliner som uppnådde de bästa resultaten mesteparten av tiden för de flesta aktier. Kom ihåg att lönsamheten hos ett system som tillämpas på ett enda lager (även om detta upprepas för 3000 lager som i vårt test), målar inte hela bilden. Lönsamhet per investerad tid är ett bättre sätt att jämföra system. Vid genomförandet av detta test på lagerdiscipliner krävde vi att varje system fick vänta på en ny köpsignal i det specifika lagret som testades. I det verkliga livet kan en näringsidkare hoppas till ett annat lager direkt efter en försäljning. Därför skulle näringsidkaren ha liten eller ingen quotedad timequot i väntan på att göra nästa inköp. Ett system som är mindre lönsamt men som går ut ur en position tidigare kan därför generera större vinst under ett år genom att återinvestera i en annan säkerhet så snart den första säljs. Å andra sidan skulle det vara en fattigare om det var tvungen att vänta på nästa köpssignal på samma lager medan ett annat långsammare system fortfarande innehöll och tjänade pengar. Således kan ett system som fångar 10 vinst på 20 dagar kanske inte jämföras med ett annat system som fångar endast 7 vinster under de första 10 dagarna av samma rörelse och säljer sedan för att ta en annan position någon annanstans. De olika säljsystemen ordnas nedan i enlighet med deras lönsamhet. Den vänstra kolumnen är det korta rörliga genomsnittet och mellanskolonnen är det långa glidande medlet. Försäljningssignalerna genererades när det korta genomsnittet passerade under det långa genomsnittet. Den högra kolumnen är den totala lönsamheten för alla testade lager. Det viktigaste objektet att jämföra är inte den faktiska storleken på vinsten för varje säljsystem. Detta skulle variera avsevärt med olika quotbuyquot - och quotsellquot-systemkombinationer. Vi testade inte för lönsamheten för något komplett system, utan för de relativa fördelarna hos de olika kvotteliknande systemen, isolerat från deras respektive optimala quotbuyquot-discipliner. Som du kan se från bordet, såldes när 9-dagars glidande medelvärde korsade under 18-dagars glidande medelvärde var inte lika lönsamt som att sälja när 10-dagars glidande medelvärde gick över 20-dagars glidande medelvärde. Donchianrsquos 5-dagars glidande medelvärde för 20-dagarsgenomsnittet var också mer lönsamt än det genomsnittliga genomsnittet på 9 dagars genomsnitt av 18 dagar. Alla tester var identiska. Den enda variabeln var kombinationen av rörliga medelvärden som valts. De två exponentiella systemen låg längst ner på listan i lönsamhet. Läs inte denna rapport utan att läsa uppföljningsrapporten genom att klicka på länken nedanför tabellen. Bordet ger bara en del av berättelsen. Även denna studie var inte ett försök att mäta den relativa effekten av kompletta system. Till exempel, R. C. Allen39s system (som ett komplett system) kan mycket väl överträffa något av systemen ovanför det på följande tabell. Ingångspunkten för ett system har mycket att göra med den vinst som erhålls vid utgången av ett system. Ingångspunkten för de olika systemen har ignorerats i denna studie. Denna studie stöder tanken att försäljningssidan av ett tredubbelt glidande medelvärde baserat på 5-, 10- och 20-dagars glidande medelvärden är sannolikt mer lönsamt än säljsidan av liknande 4-9, 18 dagars glidande medelkombination. Det har den extra fördelen att vi kan övervaka den nedåtgående korsningen av 5-dagars glidande medelvärde i förhållande till det 20-dagars glidande medlet. Den senare är Donchianrsquos system, och det är ett starkt system i sig (det ger också tidigare signaler än antingen 9-18 eller 10-20 kombinationer). Därför, inklusive de 5-, 10- och 20-dagars glidande medelvärdena på våra diagram, ger vi oss ett extra alternativ. Vi kan använda 5-, 10- och 20-dagars tredubbla glidande medelvärdet för att generera våra säljsignaler, eller vi kan använda Donchianrsquos 5-, 20-dagars dubbelrörande genomsnittssystem. Om lagermönstret inte ser eller kvittar rätt till oss, kommer det 5-dagars glidande medelvärdet att ge oss en tidigare exit. Annars kan vi vänta på 10-20 crossover. Även om vi kunde skilja skillnaderna mellan de övre systemen, bör vi komma ihåg att skillnaderna i netto totalavkastning under hela testperioden var mycket små på procentvis basis. Exempelvis uppgick skillnaden mellan topprankade systemet och den på åttonde platsen endast till omkring 2,4. Om du sprider ut det hela tiden under studien, vill du se att årliga skillnader är egentligen ganska små. Med avseende på kompletta system kan 9-, 18-dagarssystemet vara mer lönsamt än antingen 10-, 20-dagarsystemet eller Donchian-systemet. För dessa överväganden och andra kommentarer och information, se uppföljningsrapporten: Ett test för att hitta den bästa rörliga genomsnittliga säljstrategin: kommentarer och observationer. Få mer på detta och se en lista med handledning på discipliner för investerare och handlare. Copyright Copy 2008 - 2016 av StockDisciplines aka Lager Disciplines, LLC Dr. Winton Felt upprätthåller en mängd gratis handledningar, lagervarningar och scannerresultat på lagerdiscipliner har en marknadsöversynssida på stockdisciplinesmarket-review har information och illustrationer som gäller pre-surge quotsetupsquot vid stockdisciplinesstock-varningar och information och videor om volatilitetsjusterade stoppförluster vid stockdisciplinesstop-förluster Meddelande till webmasters Om du vill publicera denna artikel på din blogg eller hemsida kan du göra det om och endast om du följer våra Publisher39s användarvillkor och avtal. Genom att publicera denna artikel godkänner du därmed att följa och vara bunden av våra Publisher39s användarvillkor och avtal. Du kan läsa Publisher39s användarvillkor och avtal genom att klicka på följande blå quotTermsquot-länk. Villkor Alla sidor på denna webbplats är skyddade av upphovsrätt. Kopia 2008 - 2016 av StockDisciplines Ingen del av denna publikation får reproduceras eller distribueras i någon form på något sätt. - StockDisciplines 1590 Adams Avenue 4400 Costa Mesa, CA 92628 USA. Trading andor investerar i värdepappersmarknaderna innebär risk för förlust. Denna webbplats rekommenderar ALDRIG att någon person köper eller säljer några värdepapper. Det ger inte enskilda investeringsrådgivning. och inget häri borde tolkas som om det gör det. Läsare av innehållet på denna webbplats bör söka råd från en licensierad yrkesverksamma angående deras personliga investeringar. StockDisciplines ansvarar inte för förluster som härrör från att använda information som tillhandahålls på denna webbplats. VIKTIG MEDDELANDE Genom att använda den här webbplatsen godkänner du våra användarvillkor och sekretesspolicy. Se dem genom att klicka på deras länkar nära menyn längst ner på vänster sida av varje sida. Om du flyttar till ett annat land, överförs mina funktionshinder eller måste jag åter ansöka. I de flesta fall flyttar du från stat till staten avbryter inte dina förmåner för socialt funktionshinder. Socialförsäkringsåldersförsäkring och SSI är båda federala program, och din behörighet påverkas inte signifikant av ditt hemvist. Du måste naturligtvis ansöka om statliga tilläggsförmåner i ditt nya bostadsort och du kommer att avbrytas från tilläggsförmåner från din gamla bostadsort. Om du ska flytta, om du flyttar till en annan stat eller tvärs över gatan, ska du meddela Socialförsäkringsadministrationen för din nya adress och telefonnummer så fort du har informationen. Ju tidigare du informerar SSA om din adressändring, desto mindre sannolikt kommer du få problem med att få dina Social Security Disability Benefits-kontroller vidarebefordrade till din nya adress. SSDI-betalningar beräknas utifrån antalet år du har arbetat och det genomsnittliga årliga intäkterna du fått. Var du bor har ingen betydelse för hur mycket Social Security Disability betalningar du får, och dina SSDI-betalningar kan inte tas bort eftersom du väljer att flytta till en annan stat. Om du samlar kompletterande säkerhetsinkomst (SSI). Du måste rapportera till Socialförsäkringsverket (SSA), inte bara vart du flyttar, utan också vem du ska bo med (om någon), och huruvida de också får SSI-fördelar. Medan socialförsäkringspensionsförsäkringen inte generellt påverkas av att man flyttar från en plats till en annan kan SSI vara, särskilt om du flyttar in med någon som hjälper dig ekonomiskt eller vem som också samlar in SSI-förmåner. Detta beror på att SSI, även om det tilldelas på grund av funktionshinder, bestäms utifrån ditt ekonomiska behov, medan socialförsäkringskassan är baserad på ditt arbets - och inkomsthistorik. Du kan anmäla socialförsäkringsadministrationen till din nya adress antingen personligen eller via deras hemsida. Så länge du har gett SSA riklig anmälan om din adressändring, borde du inte ha problem med att få dina sociala invaliditetsbetalningar i tid. Om du får SSI, vill du kolla med Socialförsäkringsverket om eventuella statliga tillägg du kan ha rätt till i ditt nya tillstånd. Du kommer också vilja komma ihåg att du kommer att förlora statligt tillskott från det land du lämnar. Uppgifterna om stödberättigande och tillgängliga belopp varierar från stat till stat, men i allmänhet kan du, om du kvalificerar dig till SSI, kvalificera dig för statliga tillägg som finns tillgängliga i det land du flyttar till.

Comments